älskade "Börsarp"

Ja idag fick man glatt paka sina väskor och städa ur huset i Brösarp-men det var med sorg i hjärtat man gjorde det,innan  vi skulle köra hem gick jag och sönerna till koerna för att säga hejdå när min 3 åring börjar gråta,inte tjuta utan gråta av sorg. Han sa "Mamma jag vill ha Börsarp och koerna mer,inte Malmö mamma bara Börsarp"
Då började jag också gråta en skvätt-för jag tänkte samma tankar-jag vill också ha tyst och lugn och ro och en massa koer-men men nu står man här i stans som Gud glömde och tänker på vimmlet uppe i stan då det är Malmö festival.
Idag är jag jätte trött,har sådan värk i rygg,och händer-men men jag hade inte så mycket tvätt med mig hem då det finns tvättmaskin i Brösarp men ock hade vi säng kläder etc som skulle tvättas och jag fick tvätte tid i källaren så det är bara att tvätta och se glad ut-men å andra sidan så är det gjort sedan så kan vi göra annat imorgon,jag var även och handlade för vi hade ju inget hemma,nu är det mesta upp packat skulle vilja göra om totalt här hemma-tycker allt är skit. Men jag vet att det enbart är för att jag verkligen inte vill bo här mer.

Men nog med tråkigheter nu
Igår var min älskade brödrar och Morgan syster med familj ioch farmor hos oss på kräftskiva-så mysigt vi hade.
Först kom min Bror T med familj på dagen så barnen lekte och hade jätte roligt,sedan kom Bror J med familj och det lektes ännu mer,sedan kom Syster L med familj men då hade bröderna Wallén redan däckat de var rent slut båda två.

Men det blev en riktigt mysig dag med mina brödrar och svägerskor.

Men som sagt sista rundan ner i tvätten nu sedan skall jag bara slappa lite får fortsätta packa upp och göra iordning imorgon fm.


ha en bra kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0