Brösarp

Nu äntligen kan jag skriva här,hittade inte vårat modem förrens idag,men som sagt nu är vi här och en dag är avverkad,igår sov våra vänner från Svedala här,de kom med roliga nyheter och v hade kul med glatt humör,god mat och gott och dricka.idag regnar det tyvärr,mn Melwin har ändå hoppat lite i sin hoppborg,när vi tänkte ta oss en tur till boohlsson så ringer P och L och säger att det är vid huset så vi vände glatt om och hade skit kul över en kopp kaffe med våra goa vänner.

Idag skall vi ta ytterliggare en skogstur jag och Melwin och plocka bär,det gjorde vi igår också med vännerna.

Nä vet ni vad nu skall jag fortsätta njuta av livet på ysterlen med familjen "trött!!!"

Men jag lovar det blir inlagt lite bilder ikväll

haj svaj


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0