då var man här

Ja då var man här-lämnar nu bloggarna på familjeliv efter 3 år-då det blev en liten efterfrågan även utanför familjeliv
Här får nu följa mig och mitt liv -vad som händer och vad jag tycker och känner evenetuellt kommer en liten bild slinka in också.

Vem är då fruwallen

Jo jag är en kvinna på lite mer än 26 år,gift med Morgan och har två pågar Melwin född 05 och Malcolm född 08-de sötaste som finns helt enkelt. Bor tyvärr i Malmö,har hittat min plats på jorden brösarp,men har hittat mitt hus och läget vi är på nu i Bara-vi får se vad som händer och fötter.

Vad gör jag,jo fn är jag mammaledig-fast ledig är ju synd att säga ahah
Jag gillar allt som har med barn och hemmet att göra och massa bus-det är jag.

Jobbar japp det gör jag det också som Usk på ett korttidsboende-börjar halv tid till års skiftet inte jobbat där innan så det skall bli spännande.


Vem är jag idag då?Jo idag är jag en sliten Louise med värk överallt känns det som,som just nu skall ta lite och äta malcolm har precis ätit lunch och vilar,efter det väntar disk,sortering och lite städ om jag orkar,sedanär det dax att hämta Melwin på dagis igen.

På lördag åker vi till mitt älskade Brösarp,där finner jag ro,ingen tid för stress där går man i skogen och plockar bär,hälsar på koerna på morgonen,äter frukost på verandan och bara njuter med man och barn och alla de som kommer och hälsar på.
En sak är ju lite rolig men samtidigt konstig,det är fler som hälsar på när vi är i Brösarp än när vi bor i stan-konstigt tycker jag-men samtidigt så njuter jag av stunderna med vänner och bekanta.

Japp hoppas alla hittar mig här,men vill ni på FL mig något så lämnar jag inte det alls

Kommentarer
Morgan Wallén

när du kommentera i andras bloggar så skall du ändra i uppgifterna ovan så att det är din blogg adress som syns och inte den du besöker.

2008-08-05 11:46:15
URL: http://floppstar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0