dagen

Ja Morgan skall sova borta idag kommer hem imorgon igen. Fick åka akut med Malcolm till läkaren igår pga andningsuppehåll men han fick inhalera och fick lite mediciner så det löste sig ganska fort. Melwin var faktiskt inte ledsen idag när han skulle till dagis - skönt!!

Nu äntligen har de börjat jobba på skithuset,jag städar köket för fullt alla lådor och skåp-det tr lite tid när man har små barn och lite ork men snart e jag klar :-)

Torkrummet klyddade igår så jag fick hänga all tvätt här uppe-så jag har det att ta itu med också.Malcolm vill inte vila middag han e helspeedad av inhalationen.

Så jag är ganska trött och förvärkt på tillvaron fn men det löser sig nog det också.


Milla och Micke grattis på bröllopsdagen!!

Kommentarer
Josefin Nilsen

Kämpa på! Känner igen mig med ungar som ska på akuten och inhaleras stup i kvarten! Men jag lovar dig att det blir bättre!



Vilken fin blogg du har!

Ha en bra dag!

Kram Josefin

2008-08-28 15:09:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0