festival med tjejerna!

Ja jag var på festivalen igår SJÄLV!Med några väninnor-riktigt skönt faktiskt,käkade langos för första gången,så klart åkte det ner chorrus också-nam nam-drack världens dyraste oboy!!
Men vad beskådade jag då igår på festivalens kväll-jo alla dessa tjejer och killar,med annorlunda kläder och frisyrer och hårfärger-alla sade vi samma sak tänk om eller när våra barn kommer hem och ser ut så-NEEEJJJ!!! Men men det är inget vi kan styra över.

Massor med barnvagnar och barn som skrek av trötthet och tyckte det var jobbigt med mycket folk-jag skulle själ aldrig ta upp mina barn där en kväll med barnvagn-men alla är vi olika och tur är väl det.


Vad händer då idag,jo är vädret fint skall vi upptäcka den lekplatsen vi hittade igår,sedan ville Melwin åka buss så Morgan ville gå hem idag från jobbet-motions nisse-så jag tänkte att då får vi ta bussen till hans jobb och hämtar bilskrället-bra va?!

Sedan dilemma nr 2-vi vill ha barnvakt idag så vi kan gå på festivalen tillsammans-skall kolla mina 2 sista alternativ faster eller farmor-men tror inte att det kommer nappa-vi får se!!

Nä nu skall vi vänta på plattesättaren idag igen och käka frukost och fixa lite i lägenhet upp och ner.


IDAG E  DET FREDAG-JIIPIIE!!!

ADJÖKEN FRÖKEN

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL FLICKOR!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0