fredag kväll

Ja idag kom Morgan hem mötte honom så vi hämtade Melwin tillsammans på dagis,sedan gick vi hem,lagade mat,sedan begav jag,Melwin och mormor och morfar sig till toys´rús-shoppade lite tomaståget och bobsaker-även litet roligt till Malcolm.

Sedan när jag kom hem-glodde jag lite på miami ink-sedan tog jag ett härligt bad,när jag tyckte jag var färdig med det hade jag fått lite nya krafter så jag började skrubba badrummet.

Har gjort ett skåp till idag io köket när Malcolm vilade-så imorgon när jag och mannen stått på loppis nere i parken -har lite saker kvar-vi tömde ju ett helt förråd och sålde i somras på loppis,men nu är det alla babykläder som är för små och litet sådant som inte används mer som skall väck-tar för mycket plats.
Hursom helst efter detta skal vi hämta barnen som min mamma skall passa-sedan skall spisen ut och det skall skrubbas där och till sist grytskåpet sedan är saneringen av köket klar-har inte hittat fler baggar vilket är skönt-men ett tag kände jag bra blä över detta-dels för att det är äckligt med djur i köket och dels för att vi fick kaste mat mer "för säkerhetens skull" för ca 2000:-- inte alls kul tycker jag. Men nu är alla skåp städade,sorterade vidgjorda och fina - så nu känns det skönt,och badrummet är rent och fräscht igen.

Panda och Linda kommer ni imorgon eller? kan ju spela litta kort och ta ngn bier eller så!!

Men hur som helst så tror jag att jag nästan har bestämt mig om två saker-mitt hår som är aselångt och skitjobbigt just nu skall väntas med att klippas-tänkte ta det i Amerika med en riktigt womens day med Holly,sedan kanske det blir en "liten"tatuering också - vi får se-har länge tänkt på en typ tribal från skuldra till skuldra med pågarnas namn men vi får se vad jag gör.

Nu skall jag bara plocka undan efter morgan också sedan tänkte jag faktiskt lägga mig för att sova

Adjöken!!


Ha det gott i virserum ser mysigt ut på fotona

Kommentarer
Petra

Plockar du också undan efter din sambo?? Det är inte bara baren utan även dem!!

2008-09-01 10:31:43
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0