fredag

Ja nu är det fredag,Melwin är hämtad och Morgan läser saga mina läsglasögon e fortfarande helt väck efter ca 1 månad vetifn vart jag lagt dem,Malcolm somnade i våran säng för vi sänkte hans då han som sagt börjar bli lite busig,hoppas bara att han fortsätter sova nu och inte busar efter en timme som han har en viss tendens till att göra.
Jo som alla säkert fattat skall jag till Brösarp imorgon med min familj,kompisar från Svedala kommer och hälsar på och sover över skall bli mysigt, på söndagen kommer mina föräldrar med en skitcool grej till alla barn som kommer och hälsar på oss,och det kommer även några andra vi känner-skall eventuellt åka ångloket.
Sedan blir det måndag och då kommer E med familj till oss.På tisdag skall vi bara vara själva,gå i skogen plocka diverse gottigheter-om vi hittar några-grilla igen-gott gott! Bara mysa som en riktig familj vem vet kanske ta en tur på onsdagen till Kivik köpa ngn god cider,låta Melwin plantera ett äppleträd,sedan kommer det några till vi känner och några jag inte känner men Morgan på kvällen,på torsdagen får vi storbesök fam M kommer med hela skaran :)
Fredag SYSKONTRÄFF-har hört av min broder i Norr,min Broder i Janstorp,min svägerska men inte dig syster-men men ni dyker säkert upp,hade varit kul.
Lördag är dagen vi inte vill skall inträffa-då vi måst åka hem.samma dag som Malcolm blir 6 månader-min lillkille börjar bli stor,min bebis :-(

Nä vet ni vad,det sista skall skrivas upp som skall med imorgon så inget glöms,samt en sista handla lista som vi stporhandlar innan vi kör,vägrar shoppa för mycket på ica i Brösarp blir ganska dyrt om man säger så-sedan bär det iväg.

Nu väntar jag också på att svettiga Morgan skall duscha så jag kan städa skithuset innan vi skall åka-så nästa gång vi ses blir i Brösarp,jag lovar blogga únderbara bilder på mig och nära och kära.

Camilla hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0