gårdagen

Ja vi hade jätte fint väder som bjöd på sol,skogspromenad-gick typ superlångt-sedan fick vi vända för vi hittade inte stigen tillbaka.Men innan vi gjorde detta såg jag något riktigt vackert i en dunge där det även fanns en trädgård bland stugorna-ett litet rådjur som tittade på oss och sprang sedan hem-det är vackert-det är en underbar verklighet att få skåda.
Sedan hoppade vi hoppborg,badade i poolen-kommer bild sedan på bröderna wallén som hade skit kul.
sedan på em gick vi till andra skogen där vi plockade hallon i massor,skall baka bärmuffins idag-men då fick vi skåda ngt mindre vackert slängd ölburk mitt i naturen-sicka svin svin säger jag bara!!!och Melwin också :-)
Sedan på kvällen bjöd vi hem lite kompisar på grillspett och varma bananer till dessert-glömde givetvis fota:( hur som helst en mysig kväll-det mullrade även en del på himmelen.

Och nu på morgonen är det kallt,fuktigt och mulet-men skit i det för på lördag skall vi hem och nu skall vi fortsätta njuta under våran tid här,så när mannen är utkommen från duschen,Malcolm vaknat från sin vila så beger vi oss till koerna och säger godmorgon-sedan får vi se vad vi gör resten av dagen innan det kommer fler vänner hit och myser med oss.

Imorgon är det dax för syskonträff-vi blir ingen fulländad syskonskara på plats,det blir jag och in familjoch mina bröder med familj,och morgans syster med familj ja då skall det sörplas kräftor i mängder-vi ses då!

Nä nu skall jag göra mig fräsch för koerna sedan laga mat till Malcolm innan vi går på upptäckts färd.

Återkommer med lite bilder

Kommentarer
milla

vilken hoppeborg, förstår att melwin trivs i den. låter som en underbar vecka gumman ha det gott, hörs nästa vecka har en telefon tid till du vet vad den 21 hör av mig sedan kram hälsa man och barn.

2008-08-14 18:55:18
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0