himmelen

Gudarna målar med färg granna vindar en rö gul solnedgång,jag sluter mina ögon och flyger genom luften på min hyresrättsbalkong,jag har rest Sverige runt och har lärt maj att ett trä e ett trä och en sten e en sten-men nog e dé lite närmre till himmelen från ysterlen.

Ja nu är det bara några få dagar till Brösarp-känns som om jag e lite tjatig med skit i det.

idag skall folk komma hit och mäta fukten,vi skall tvätta,sedan imorgon skall Melwin sova hos mormor och morfar i husvagnen och mysa då kommer jag passa på att packa allt som skall med och städa ur huset innan vi sticker - alltid skönt att komma hem till ett rent och undanplockat hem tycker jag.Och jag måste få tag i mitt jobb min lön stämmer ej:-(

Nu skall det fixas lunch till Malcolm-som sagt när man går upp kl 6 behövs det lunch vid 10 tiden.

återkommer nog senare idag

Kommentarer
Petra

Hoppas att ni får det toppen på semestern..

2008-08-06 11:51:07
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Linda

Hej snäckan! Kul att man äntligen kan lägga sig i på din blogg, hi, hi! Du får gärna länka till min blogg. Kramar till dig och grabbarna

2008-08-06 21:42:15
URL: http://lindaberggrensson.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0