Ja då var denna dagen gången

Klockan är 19.30 båda barnen sover Malcolm seda 18.30 och Melwin sedan 19.10-han hade haft en bra dag på dagis idag och ser fram emot morgondagen. Börjat en del ny personal som verkar vara bra.

Idag skulle jag egentligen behöva städa ur 2 skåp till för att se om där är sk mjölbaggar-men det är grytskåpet och sakerna med hushållsmaskinerna=ganska tungt så det får jag göra när Morgan är hemma igen imorgon.

Idag skall kläderna som tvättades igår läggas in-kunde ej göra det innan föär hantverkarna var ivägen så det skall göras ikväll innan jag skall sova,somnar nog tidigt idag,han värk och känner mig ganska hängig och stressad.
Jag ser verkligen fram emot Amerika resan skall bli så mysigt och kul. Gjorde bort mig lite härom dagen. Det ringde här hemma vid 18.30 tiden,jag svarade som vanligt Wallén!
-Ja hej det är Micke-min hjärna gick på högvarv känner som sagt några stycken men ingen röst jag kände igen.
Så som man gör fortsätter man prata och låtsas som om man vet vem man pratar med-men tillslut gav jag upp och sa
-Vilken Micke?
- Micke!
-Micke Wallén?
-Ja,ahaha
Så nu har man gjort bort sig för dem också hahaahahah

Hur som helst är det bara 3½ vecka kvar nu-slutspurten med allt som skall fixas påbörjas i slutet på nästa vecka när Morgan kommer hem från sin resa.

Nä innan jag lägger in tvätten,skall jag aktiskt sätta på tvn som inte varit igång här hemma sedan i måndags-vill inte titta på mer byggare bob nu känns det som.Ta en pepsi och min inköpta godispåse med ferarri bilar!

Innan jag slutar måste jag bara berätta en rolig sak jag såg på ett vykort idag
det var en tecknad kvinna på kortet med stora fina boppar - alltså inte så lik mig :-)

Texten löd:

Förr hade jag ett minne och ett sinne - nu har jag små barn!!!
Stämmer perfekt in på mig ibland.
Ibland undrar man om man lever i en vuxen värld mer än på helgerna,och minnet det är kort och gott borta :-)

Ha en bra kväll!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0