kan vi aldrig bara få vara????

Nej grannarna fixaxde smidigt till en fuktskada som tog sig in till oss,så nu skall de riva ur hela lilla skithuset,och det är vid pågarnas rum så de kan inte vistas i sitt rum,sedan hittar vi skadedjur i köket så det skall åtgärdas efter att de är klara med skithuset,men då vi är 3 st med astma här hemma bör vi ej vistas i köket eller i matrummet-jippie med en trotsig 3 åring och en bebis så jag får glatt gå hem till mor och far och vara där hemma. Men först skall köket grundligt städas ur,all mat skall kontrolleras och läggas i plastburkar,innan anticimex kommer.

Idag ville Melwin inte heller gå till dagis och definitivt inte ta foto-så till sist lämnade jag bara över honom till fröknarna då jag inte orkade bråka mer med med honom om regnbyxorna-sa hejdå och gick,hem med lilleman som ville äta lunch,snart skall vi iväg igen hämtar Melwin lite tidigare så jag kanske kan övertala honom om att ta porträttfoto-tror inte det men skam den som ger sig.
Sedan måste vi till läkaren för att få våra engelska läkarintyg så vi kommer in i Amerika,sedan hämta min man på jobbet,sedan hem och fortsätta sortera som vi började med igår kväll,har gjort om lite i garderober osv.

Så jag det är fullt upp med allt!! Jag vill tillbaka till Brösarp,till mitt lugn till min diskmaskin till tystnaden,till friheten!

Alla ni som läser detta och vill skänka oss plastburkar med lock är välkomna att göra detta!!

Kommentarer
Snusan

Du menar inte att Mogge hittar till köket ibland:-))

2008-08-19 15:35:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0