kivik

Ja idag har det regnat hela dagen,så vi har varit i skogen idag,busat en del,myst inne,farit till kivik och ätit glass och shoppat godsaker.
Bilder kommer det imorgon tycker det är jobbigt med bilderna och lägga in dem nu när jag är trött men min man har lagt in bilder på sin blogg.

Jo barnen har faktiskt varit lite gnälliga idag 3 åringen har trottsat oss till max-men men kl 18.45 sov de alla-jo även Morgan men han vaknade igen ganska snabbt när jag lockade med diverse "godsaker"


Kan bara meddela att jag fick sova länge idag också ända till 9-inte illa :-)
Skall nog fixa till mig lite fler sovmorgnar hihi

Men nu har vi slutat lira kort-sista kvällen själva sedan kommer det en del vänner och bekanta och släkt till oss,det ser Melwin fram emot för han vill ju ha någon mer att leka med då lillebror inte är så rolig han fattar ju inte att man bara kan hålla i grodan för stackars Malcolm vill ju bara äta upp den haha,Malcolm kan ju inte hoppa i borgen heller :-(

Melwin blir lite sur på honom då han rammar alla hans saker med gåstolen :-)

Jag frågade Melwin om han ville hem eller bo kvar i "Börsarp"-han ville hem och hämta sin tågbana men ville bo i Brösarp-han e go han :-)



Idag när vi skulle ta på oss regnkläder tittade Melwin mig i ögonen och sade" Mamma jag älskar dig"-snacka om att jag blev lycklig :-)


Nu skall jag faktiskt in i duschen sedan lägga mig i sängen med min man :-) och bara sova gott,imorgon blir det skogen igen har hittat fina hallonsnår som igen annan funnit,sedan blir det nog hoppeborg för vi hoppas på uppehåll imorgon så borgen kan torka lite.

Nä vet ni vad nu säger jag adjöken fröken och sköt om er tills nästa gång igen



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0