kvällen

Ja inga bilder idag heller Morgan har lagt in en badebild på pågarna,istället för att lägga in bilder gick jag och Melwin på skogspromenad och sakletar tur mycket roligt tyckte vi.

Sedan så regnade det ganska mycket så vi tog bilen och körde en sväng-kom till Degeberga där vi fikade på ett jättemysigt bageri med mycket ekologiska alternativ och det gillar vi.


Sedan kom familj M från staffanstorp med vackert väder och grillade med oss,idag blev det spareribbs och flintastek och varma päron på grillen med aftereight på som dessert - mums mums

Så nu körde de nyss ,själv skall jag in i duschen sedan sova-imorgon blir det kräftgott!!

Ha en fortsatt underbar kväll

adjöken imorgon skall jag skärpa mig med bilder¨


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0