lite bilder

Idag är dagen då vi bara måste njuta,sista dagen sedan får vi inte vara här mera,men om allt  går väl kommer vi tillbaka i november och kanske eventuellt firas det nyår här :-)

men som sagt idag vill iallafall jag bara suga in det sista underbara innan vi skall hem imorgon lunch-snart kommer mina brödrar med familj-det kommer bli en riktigt mysig dag!!





ja här har jag lite söta små bilder på mig och min familj

Först har vi en trött far och son

sedan busiga wallenare

Badkul-som det stänktes med vatten kan man säga

Morgan tycker jag är jätte rolig på denna bilden ,som sagt han är inte den enda som har semester

Malcolm tycker det är så mysigt att nanna middag i Brösarp







som sagt jag har semester

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0