Melwin

Ja då blev Melwin precis hämtad av Mormor och Morfar för att sova i husvagnen-de vågade inte passa Malcolm pga att han fortfárande inhalerar-så han är hemma med mig,men det är nog skönt för Melwin,få vara ute hela tiden i husvagnen och bara busa och få precis som han vill ,haha ja han e rolig den killen han vet precis hur han skall ta folk :-)

Då skall det röjas här hemma idag och imorgon när den andre busen sover,just nu är det kläder överallt,tvättade igår,så nu vikes allt och allt som skall med packas ned,resten skall in på sin plats,det skall städas och vara bra här hemma tills vi drar iväg,det sista skall inhandlas som skall med,förberedelser inför USA måste göras också,så nu är det bara att sätta igång,Malcolm vilar lite nu,och jag tänker också göra det tro det eller ej,jag mår inte så bra fn,har en väldigt konstig värk främt i mina händer,om man bortser från den gamle ryggen :-)så jag är jätte trött just nu orkar nästan ingenting,jag var ute med barnen på lekplatsen i fm sedan gick vi hem för jag orkade inte längre rent fysiskt,därför känns det skönt att Melwin åkte till Lomma idag så han får vara ute som han älskar över allt annat,han har varit på dagis mån-ons denna vecka också så han har varit så glad. Och nu väntar Brösarp där vi är ute från morgon till kväll oavsett väder.


Min kära svägerska ringde en snabbis idag och bekräftade att de kom till Brösarp-det liksom värmde att tala med henne fast vi inte snackade så mycket-hur som helst så gjorde hon mig glad,dels för att det var just hon och dels för att det inte var ngn försäljare som terrar oss hela tiden med sina onödiga saker.


Nä nu skall denna Wallenaren faktiskt sätta sig i soffan och bara vara -hemmet ser ut som ett bombnedslag en det blir ju inte mer stökigt eller mer rent för att jag bara far runt som en yr höna och inte vad vad jag skall ta mig till när jag egentligen inte alls vill bo här,jag vill bara vräka ut massa saker men jag vet inte vad,jag vill helt enkelt bara flytta och börja om.

Då hade jag haft allt det jag har idag en bra familj-den bästa om jag får säga det själv,min underbara man och min söta pågar som är de bästa och resten av familjen liksom,brödrar systrar svägerskor och jag vet inte om man kan kalla Danne för svåger men hur som helst så gör jag det nu,mor och far,svärmor och hennes gubbe....men jag hade haft en smidigare hem där jag bara hade kunnat släppa ut Melwin i trädgården och ändå ha full kolla på honom så hade han fått vara ute och sluppit rätta sig efter sin bror och mig hela tiden. Så mitt dåliga samvete över vårat boende försvinner inte

Detta är tillägnat en som står mig närmare än denna personen tror

Du kom in i mitt liv egentligen väldigt sent men ej för sent,för oss var det nog ganska lagom,för varje gång vi ses kommer vi närmare varandra,innan var du bara han som bodde där, nu är du HAN som visserligen fortfarande bor där. När jag tänker efter på åren som gått så har du alltid funnits i mitt liv men först för kanske 5-6 år sedan fann vi varandra,och jag kände senast igår att jag saknat dig,men att jag är väldigt glad att våran kontakt bara blir bättre och bättre,och det gör mig inte glad utan lycklig.


som sagt jag namnger ingen här men jag tror att just DU om du läser min blogg vet vem du är


Ha det gott alla så ses vi snart igen

E skall bli kul att träffas på måndag saknar dig:)

Camilla tack för inlägget i din blogg :-) min gamla blogg flyttade hit istället,sköt om er i helgen


Kommentarer
camilla

hallo du ha det nu så mysigt i brösarp och hälsa dem man känner som åker upp till er. du kan väl blogga lite foto kram milla

2008-08-07 15:39:06
URL: http://parsum449.blogspot.com/
Snusan

Ha en supermysig vecka :-))

2008-08-08 11:23:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0