Regn regn regn!!!

Ja det har inte gjort annat idag men skit i det. Vi har faktiskt INTE varit ute min rygg fixade inte det idag-har verkligen haft ont.
Istället tog vi itu med lite trots här hemma,Morgan hjälpte min mor och far. Sedan bestämde vi oss för att shoppa sverige saker till amerika släktet och vi hittade en hel del.Sedan tog vi och mötte svärmor på coop och shoppade mat,Melwin beställde burgare så det lagade vi.skit gott blidde det!!!
Sedan ringde vi amerika men de ville inte svara så vi får se när de ringer oss :-)

Nu kom vi precis hem,barnen sover sedan länge tillbaka eller ja typ 2 timmar,själv skall jag bara fixa lite här hemma sedan kallar min värktabletter och min säng på mig-måste ladda för tvättning imorgon,3 års trots och försäljning av fischer price gungan om denna köparen behagar vara seriös!!

Sedan skall vi nog bara vara och leka imorgon ganska kul och skönt det också faktiskt.

Ha en bra lördag kväll-adjöken!!!



Kommentarer
Linda

Hej Loppan! Det låter som en bra dag, tycker jag... förutom ryggen då såklart. Din blogg är 100 ggr snyggare på detta vis och nu kan jag också läsa och skriva i dina kommentarer :-) Sov gott!


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0