vem är jag?

Är jag tjejen jag såg på bussen häromdagen,hon med det perfekt ruffsiga håret,den perfekta och naturliga makeupen och perfekta kläderna och figuren?-nej det är inte jag!
Är jag flickan i reklamen som har tagit charmexamen?nej det är inte jag!
Är jag tjejen/kvinnan som vill ha det perfekta hemmet,de snygga kläderna,den perfekta figuren och charmen?JA!
Men vem är jag då,och vad har jag då? <jo jag har inte det perfekta hemmet(går inte i en MBK lägenhet) men de underbara barnen trot skitjobbig trots som aldrig vill gå över:-)jag har i allfall kläder att ta på mig,och charmen slår jag på då och då när jag känner för det.

Ändå så känner man bara sig blä ibland-jag vill ha ett perfekt hem,jag vill vakna på morgonen lägga den perfekta makeupen,slimma mig i snygga kläder,vara superfräsch!

Men om jag nu tänker efter under tiden jag delar dessa tankar med er,så har jag fått mina egna former,jag lägger den makeupen jag hinne med två barn,och gör mig så fräsch som möjligt-men 5 minuter senare är man ändå nerspydd eller nerdreglad-men jag var fräsch och snygg innan jag lämnade hemmet :-)

Haha ja livet har konstiga vägar ibland.

Skit i det nu!
Nu skall jag faktiskt skita i detta hemmet som bara förfaller i sin standard för MBK inte kan göra saker ordentligt!!!<mitt tålamod håller på att ta slut

Kommentarer
Morgan Wallén

Tycker det är extra kul när du tycker det är tråkigt. lär komma en ny imorgon också ska du se.

2008-08-20 10:49:50
URL: http://floppstar.blogg.se/
camilla

hallo, gud vad man känner igen sig i det du säger. men åh andra sidan. dessa smala fina slimmade kvinnor. e de lyckligare? de får också barn en gång. tänk vi har underbara makar, och fina barn, och du e snygg.kram

2008-08-20 11:49:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0