fredag

Japp hur e det då med oss-jo jag mår mindre bra i hals och öron men det är nog bara ett irus skulle jag tro,hur som helt så mår pågara skit spec malcolm,båda har ögoninflammation,inatt fick malcolm hög feber och ganska säker på en öroninflammation så läkaren skall ringas strax.
Var på bvc igår på tillväxt och läkarkontroll-vet inte om jag nämnt det tidigare men Malcolm har matvägrat i typ 3 veckor det han äter är minimalt,och det fick jag svart på vitt på igår 5 g på 1½ månad!!! det är vad han gått upp,men vi skulle låta han va och avvakta ett tag till.

Hur som helst skulle jag och min man ha lite egentid imorgon gå på tivoli och allt,men Malcolm mår skit,vi har max sovit 1½ timme i sträck inatt-så båda jag och Morgan behöver sömn efter 2 sömnlösa nätter-sedan är det inte så kul varken för honom eller oss att bli bortlämnad-men men vi får se hur det är imorgon.

Melwin har inte varit på dagis påå över en vecka-vi får lite frispel på varandra för jag kan inte underhålla honom så mycket,dels kan han inte vara med andra barn pga ögonen,Malcolm kan inte gå ut pga att det blåder mycket-hans luftrör e kassa och nu nästanh 40 graders feber-så ja han har skit tråkigt,visst vi "pyttslar"=pysslar,men med en lillebror är det inte så lätt för mamma att koncentrera sig på en sak hela tiden. Sen är det inte så kul att enda underhållningen är läkarbesök heller!! Men men vi får rida ut denna stormen----är själv med barnen hela denna dagen med-så sängen är kalla kl 19 på mig också idag.


Ha det gott alla där ute

Kommentarer
camilla

herregud e ni någongång friska?!

är han så känslig med blåst är det läkaren som sagt eller ni som själva märkt det.

Fy vilken tur man själv. kanske inte e så bra med ute dagis, hoppas de båda växer ifrån det, krya på dig kram

2008-12-06 12:25:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0