helgen är över-skönt!!!

Ja faktiskt tycker jag detta,även om julen var riktigt mysig och behaglig och vui har haft mång roliga dagar så är det skön att återgå till vardagen i 2 dagar!

Sedan skall vi fira nyår med goa vänner här hemma-ser verkligen fram emot detta var så längesedan vi sågs-saknar er!

Tänkte prova och spela wii fit idag som inhandlas igår men Morgan spelar badminton och jag slog ryggen i badkarskranen innan så jag har skit ont-så jag tänker slå mig ner och antingen glo på filmen mamma mia som jag fortfarande ej sett eller bara slappa framför tvn-vi får se vad jag gör.

Hur som helst jag skriver det nu så jag inte glömmer det sen


Gott nytt år på er alla!!! Ta hand om er och var rädda om varandra!

Jo nyårslöfte denna klyscha man måste ha varje år..........jag vet mitt men måste komma på ett bra sett att formulera mig på så alla fattar-jag återkommer med detta- vad är ditt nyårslöfte-skriv gärna en kommentar och berätta


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0