Hmm fredag och pissetrött

Varför det undrar väl ni?!
Jo vi satt på barnakut med malcolm inatt pga astma,hade väldigt svårt med luften så det blev inhalerat,och gett kortizon,mår lite bättre idag-och har vi tur slipper vi nya besök dit i helgen.Men vi brukar ju ha tur visst!!!!

Nä vet ni vad idag e jag ganska trött,Melwin skall senare till dagis för han skall på öron/rör kontroll,sedan skall granen in idag den kom ju inte in går-men vi hade inte bara tråkigt igår,vi var på en vacker julkonsert med min älskade svägerska!

Men idag måste granen in direkt på em så vi kan klä den på kvällen,äta godis,dricka gott,och titta på grinchen kanske,men det räcker ju att vi tittar på min man då-haha billig underhållning!

Nä nu skall jag underhålla en övertrött malcolm som inte fått sova som han borde,sedan bädda sängen,klä på barnen,bege oss på alla saker vi skall idag.

En tråkig sak idag är att jag ej kan träffa min kill kompis-orkar helt enkelt inte idag,och Melwins dagis fröken zom alltid varit hans kompis går på fledighet i 8 månader idag-kommer sakna honom så,nu e där bara "ny"personal kvar!


men men ha en bra fredag för det skall vi försöka ha!!

Kommentarer
Svägerska Linda

Underbart härligt att se er i går, tiden rinner i väg mellan gångerna... Visst var det en mysig afton, nu är jag snart julledig och det ska bli så skönt. Kram kram



Förresten du är så snygg i din nya look!!!

2008-12-19 16:02:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0