ingen magsjuka!!

Nope bara min  stressmage skulle jag tro, hur som helst har ni förstått att jag är ganska less och vill förnya mig lite!!
Så imorgon åker håret-och till det en tutt attityd hahahaah jag gillar min  attityd!


Har ju länge funderat på att studera vidare att bli något när jag blir stor..............vad skall man då bli,tankarna om psykologmsocionom har funnatits där i många år men jag har svårt för att inte ta med mig sådana jobb som kan vara väldigt psykist påfrestande hem,finns många utsatta ex barn som man då måste jobba med,och man kan ju inte hjälpa alla-tror jag hade älskat det men samtidigt tagit åt mig personligt,sedan har jag länge funderat på att starta eget-vad är min egen lilla hemlighet,men det är inte det lättaste. Bara plugga för pluggandet skull är jag inte intresserad av..men hur som helst skall jag fortsätta städa då Malcolm vilar lite,har börjat slänga massa grejor idag som vi inte använt på länge alltså behöver vi dem inte!!!!!Så adjössför jag e less!!!!


Adjöken


jo idag har jag och min man varit tilsammans i 5 år-mot många odds och många människors tro att det skulle bli vi två-men ahahah jag fick mannen i mitt liv,men vi hade kunnat varit tillsammans 6 år idag om han bara fått tummen ur ja ni vet....SÅ UNDER DET året valde jag att festa festa och umgås med Morgan då och då hahaahah

Kommentarer
My

Vill se bilder på håret!:)

Tjingeling!!!

2008-12-11 11:26:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0