Ledsen!

Jag blev det idag-fick höra saker som inte var så roliga!!Men men fn är det inte så mycket jag kan göra åt saken mer än att tänka på människorna det berör!

Idag e det tisdag och min sista tisdag på ett tag av tjat för idag är det säsongens sista vaddå???? Jo those where the days of the desperate housewifes--------I love it!!!!

Onsdag ja inte så mycket att säga
Torsdag så blir jag nog korthårig,det växer ju ut eller vad säger ni?jag e ganska velig och jätte nervös över att kapa mitt fina hår som jag älskat och vårdat hela mit liv hahaha

Fredag Luciakonsert på Melwins dagis-sedan Börsarp!!!!!!Hela helgen med ångloksutflykt och barav semester!!!

Ha det gott jo om ni länkar till min vän camilla så ner vi vilka frisyrer som jag är intresserad av-dock inte de färgvalen som visas!!

Ni kan väl skriva till mig vad ni tycker

Kommentarer
camilla

hallo du jaså kortklippt skit kul måste berätta för mig vilken det blev, bra man skall våga det e bara hår haahahah

2008-12-09 22:27:36
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0