flunsa

JAPP den nådde även familjen Wallén,Men Melwin har inte kräkt sedan igår kväll och har lyckats äta en del får se om det har gett med sig eller om det börjar snart igen.

Idag e det tisdag och behöver jag säga mer än Desperate!!!!

Malcolm vilar middag just nu,deras pappa är lite klumpig och väckte 2 sovande gossar kl 6 för han skulle till stockholm!Malcolm har varit så bra i luftrören i ca 2 veckor nu,men inatt kom det tillbaka en ny förlkylning och täta luftrör-inhalera  och medicinera igen!!!

Melwin sitter och kurerar sig med det han orkar mest just nu ligga i soffan eller saccosäcken och titta fn på laban-gillar inte för mycket tvtittande men orkar man inget annat så gör man inte!Försöker äta vindruvor just nu!


Det är så mysigt här hemma nu,alla ljusen lyser överallt förutom balkongen som slutade fungera typ 30 minuter innan jag skulle ha gäster i lördags!!!Måste försöka hinna fixa det och lite blommor till balkongen i dag eller imorgon-får lite panik.
Men ny tillbaka till det mysiga,Malcolm vilar till en speldosa som spelar stillanatt,med alla tomeljus tända mitt rummet.
Melwin har börjat älska att pyssla som jag nämnt tidigare-så igår målades det fler getabockar till granen-jag fick göra nya strumpor till våran spis-vi hade bara 3 likadana och då skulle Malcolm ha en helt annan,så det shoppades nya i amerika som fick sina namn på igår så nu hänger de vackert på sin plats i väntan på tomten!

"2 december och jag har julklappar kvar att köpa,men men det är lugnt jag vet ju vad jag skall handla,vill bara inte göra det med 2 små i smockade affärer!Får försöka göra det till helgen-mår alla ra så skall jag och min man till köpenhamn på julmarknden på tivoli bara vi 2-skall faktiskt bli riktigt skönt! Sedan på söndagen skall det baka pepparkakor med Melwins flickvän i svedala! Helgen därpå beger vi oss till vårat brösap och firar lucia!och bakar massor av goda kakor-välkomna !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0