ojojooj

Ja då var Morgan sjuk,måste vara för han jobbar inomhus tror jag!! HAhahaha jag skämtar!!
Kära kommentanter jag tycker det är riktigt roligt att få kommentarer,då vet man att bloggen lever liksom. Jag dissar inte"inne"dagis,men för Melwin har detta inte vait ett alternativ,jag vet att dagis går ut,jag vet också att det har flyttat barn från vårat dagis för de klarade inte av den pedagogiken!Men för våran son har detta är är det bästa för honom han älskar det! Jag tror det gäller alla människor man mår bäst av att vara ute och få frisk luft(inte för att vi har så frisk luft i Malmö direkt)-bygga upp sitt immunförsvar......

Nä nu skall jag vara lite sarkastisk och detta kommer kanske bli anstormningar på detta,för många verkar tycka och tro varför våra barn är mycket sjuka och det är för de inte har AMMATS!! För mig och min man är detta inget vi tror på-herregud Morgan min man ammades länge och har ofta varit sjuk i så väl astma som öroninflammationer!!! Mina syskon har aldrig ammats och typ aldrig varit sjuka-men jag har aldrig ammats men alltid haft dåligt immunförsvar!!!

Ni skall veta en sak att jag har fått höra att det är mitt fel att ex malcolm fick lunginflammation för han ej ammats,att båda barnen varit mjölk känsliga som spädisar för de ej ammats!!!!

En läkare på neo sade till oss hellre ett mätt barn som ökar i vikt av ersättning än ett barn som ev ammas óch ej blir mätt eller ev ej gå upp i vikt. Glada och harmoniska föräldrar ger glada och harmoniska barn-det är vad vi har fast de flaskats!

Hur som helst skut i det nu,jag har ingen röst alls och ni kan tro att Melwin tycker det är skitkul att hitta på hyss då!!!För jag kan ju inte säga till honom mer än med onda blicken direkt,Morgan ligger i feber och tycker dte är jätte skönt att jag ek pratar!! hahahah nä sen bär det iväg till svedala

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0