Bara denna gången!!!!

Petra utmanade mig!!!



Regler:

  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


    1. Jag är rädd för döden

    2. Jag hatar spindlar
    3. Jag gillar att småpyssla lite
    4. Jag trivs med mina små pågar     

  • 5. Jag kan inte med falska människor,eller sådana som är riktigt räliga till sättet
    6. Jag gillar att städa själv. Gör det bäst då,men hade varit kul med hjälp ibland!!!!
    7. Jag önskar mig ett Wii fit i julklapp

    de jag utamanar är:

    Camilla
    Snusan

    Mogge
    FruWallèn
    My
    Linda
    Alla som läser min blogg'



  • Så alla vet jag svarar bara på denna utmaningen!!!


    Kommentarer
    milla

    hej har nu antagit din utmaning kram milla hälsa familjen

    2008-11-02 01:26:35
    URL: http://parsum449.blogspot.com/

    Designen är gjord gratis av: Designbloggar

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0