Cellförändringar!!

Japp de finns kvar de rackarna nya prover blev tagna idag,samt att de tittade med microskåp,har jag fortfarande förhöjda provsvar så skall jag opereras-inget allvarligt ingrepp-men som sagt maler tanken i bakhuvudet hela tiden-tänk om de kommer tillbaka igen-det sista jag vill ha är CANCER!!! Nu är jag drastiskt ja jag vet-men då är det skönt att ha en man och en blogg att ventilera sig på!!

I helgen är det fullt ös idag e jag superstressad,som tur verkar Malcolm vila tidigare idag och  då kan jag bege mig ut igen om ett tag,måste fixa här hemma nu när han vilar,sedan upp i stan håller i att köpa present till Melwins fröken som skall sluta-har lite panik över att hon skall göra det som jag nämnt tidigare!!! Sedan måste jag hämta Melwin i tid,hem fixa mat,leka,byta om,träna,hem julpynta så smått,titta på bonde söker fru! Sova!!!!

Torsdag händer igent,Melwin e inte på dagis,Morgan kommer nog ej hem från jobb han skall på julbord på bigbowl
Fredag,hälsa på en barndomsvän och hennes nyfödda tös,pågarna leker med hennes påg,till optikern,hem,handla
Lördag tvätta har ej gjort det på 2 veckor då maskinerna ej funkat så ni kan bara tänka er berget!!!!
Tjejmiddag-har total strejk i huvudet -vet ej vad jag skall bjuda på!!!Dessert och allt vet jag men inte MAT!!
Söndag skyltsöndag och allt vad det innebär!!!
Måndag-ja ny vecka nya saker att hitta på!!!


Men vill ni veta en sak till Lucia så far vi till Brösarp och bor där i några dagar-underbart!!!!!

Kommentarer
camilla

hej det var ju inget bra med cellproverna , men du vet får jag och säkert många av de andra tjejerna att du har mer än din man och din blogg att ventilera dig hos. -allt löser sig ,som du brukar säga:) sköt om dig kram ses på lördag.

2008-11-27 07:40:18
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0