Less på detta!

Alla skall veta en sak att inatt innan jag gick och lade mig tog jag ett beslut! Jag skall inte lägga min energi på saker och ting och folk som inte vill lägga en gnutta energi på mig och min familj! Det är slut på att bara ge och ge nu!



Men hur som heslt vi hade en jätte rolig kväll med kanon sällskap,god mat och dryck,kollade Amerika foton och spelade wii-klockan blev sent innan folket gick-men vi hade riktigt kul!

Idag skall vi hälsa på våra vänner i Höör sedan skall Melwin på sitt första biobesök med Farmor,stora kusinen ochngn av oss.

Så ser dagen ut för våran del-så det blir en mys i mys dag idag,sen ikväll åker allt halloween pynt ner igen .

Och sen är det en ny vecka med nya tag!

Kommentarer
Josefin

Hej..

Det kan väl vara ett bra beslut att fatta! Du ska lägga energi på sånt som ger dig något tllbaka! Annars blir man bara utmattad!

Ha en bra vecka..

kram

2008-11-02 16:20:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0