AMERIKA!!!!!

Ja da ar man framme i amerika nu da,resan gick perfekt,barnen var jatte duktiga hela resan,de sista 2 timmarna po armeikaplanet var ganska troga vi satt po det planet i 8 timmar och 30 minuter sa det fick man bjuda po.
Val framme so har vi kommit till ratta barnen leker jatte fint,vadret som vi trodde skulle vara host var 25 grader varmt,sa nu maste jag ju shoppa klader till barnen,oj vad synd hahahahahaha

Na nu ar de stora wallenarna i skolan,Hollys dagbarn har kommit och nu skall jag leka med mina barn lite,som klarat jetlagen valdigt bra!!!

Ha en toppen dag sa lovar jag skriva nar vi hittat po ngt kul eller spannande.

Kommentarer
Petra

Vill ha en massa bilder.. :)

2008-09-25 15:47:34
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0