Bläbläbla

Ja en sån dag e det idag-trist och deprimerande väder-jag är ganska less på saker och ting,börjat inse saker jag länge velat förtränga - tur man har svägerskor :-)

Solen idag är att mina barn skall få träffa sin farfar-inte sett honom sedan vårat bröllop för 1½ år sedan så det skall bli trevligt och intressant att se hur speciellt Melwin reagerar.

Nu har min älskade man och Melwin kört för att hämta dem,Malcolm är lagd för jag tänkte att han skulle vila-själva skall jag plocka undan Malcolms lunch,skura litta golv så här e rent och fint innan de kommer-i em skulle vi evhem till Morgans syster och äta också-så dagen kommer gå med rasande fart!


Vet ni snart far vi på turné det skall bli så spännande!!!

Och jag kan bara meddela att kortet på friskis nu är förnyat så är det ngn som är sugen att träna tillsammans ngn gång så bara hör av er-kommer börja med basjympa nästa vecka-sedan får vi sed när jag går på medel hoppfri!!
Ha det bäst flodhäst


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0