Brösarp!!!

Jag är lite stressad och finner inte ro just nu - därav den ständiga städningen Susanne :-)Konstigt nog lyckas jag inte städa bort Morgan


Idag var barnen ganska jobbiga - ja ibland får man tycka det fast man älskar sina b arn mer än allt annat.

När jag stod där med disken efter maten så drömde jag mig bort lite - först ett snabbt ögonblick till min 2-a jag hade när jag var singel -så simpelt allt var då,jag hade bara mig själv att tänka på - ja visserligen så ringde ju Morgan mig när han kände för det och kom och hälsade på-visst livet var enkelt och kul på det sättet - men det är nu det är riktigt kul-det är nu man börjar se vad det har blvit av ens liv liksom - ja ganska flummig men jag är trött idag!!

Hur som helst det jag vill komma till är min rubrik - BRÖSARP! Där slutade mina tankar som de så ofta gör när jag är stressd och frustrerad och ledsen och vill finna ro-vi skall det i november igen - jag längtar så-blidde inget nyår för det var redan fullbokat-men vi får se vad vi gör jag har lite planer som ingen annan vet.


Hur som helst e det fredag idag och jag har badat med Malcolm - han sover!! Melwin och Moggelito badar - när de har gjort detta och Melwin är i säng skall jag fklörta med Morgan så han kör och köper mig litta pepsi,mina ferrari bilar sedan så kan jag sova gottigott gott

Nä vet ni vad nu är det bra för idag - om 4½ dag far vi och då kommer det nog dröja ngn dag innan ni ser mig här igen-jag skall iväg och gräva guld i USA!

Kommentarer
Linda

JA, du var först!!!

Kram

2008-09-20 20:11:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0