dagens att göra lista!!

Städa lilla skithuset - fixat!!!! nu måste bara Morgan hjälpa mig med att lyfta saker
Lagt in tvätt - fixat!!
Dammsugit i kök,matrum,hall vardagsrum -fixat!!'
Talat med min älskade vän - mindre kul!!men skönt!

skall nu städa stora skithuset-fixat!!!

fixat med lådorna som skall till second hand och ner i källaren!!!


Malcolm ville inte vila middag idag,var till slut övertrött och kunde inte somna alls ,men nu somnade hn precis så då kan jag lägga in turbun med skurtrasan och skurmaskinen-måste passa på när han vilar och Melle e på dagis-det tradia e bara att när vi alla varit hemma tillsammans i typ 1 timme ser här ut som ett bombnedslag igen men vaddå så är det ju att ha barn tror jag!!!iallafalle  det så hos oss här får barn vara barn,och vi vuxna också för den delen!

Ja då var det bara 8 dagar kvar tills vi reser-nu börjar jag bli stirrig-i helgen skall det som sagt packas,listan är skriven,svärmor kommer idag,hon har ju rest dit förr och skall hjälpa mig komplettera listan om det är ngt jag glömt

Vad skall jg då laga för  mat idag-svärmot skall också äta här,blir nog en matig ungspannkaka-med lingon mums fillibabba!!!

Nä nu skall det städas lite!

adjöken!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0