Jajajjajaa

Ja nu e det morgon har och klockan ar cirka halvatta pa morgonen,barnen ar vakna de amerikanska barnen borar vakna for de skall till preschool och school-jag lovar er att idg skall det skarpas till med att lagga in bilder-det blir ett inlagga med bara bilder lite senare idag fran de dagar vi har varit har. Har nog mest bilder pa barnen men jag lovar fota den mega mega gallerian om vi skall dit fler ganger jag tror inte ni forstor hur stort det ar!!


Idag vet jag inte riktigt vad vi skall gora,igar var vi ju pa egen upptacktsfard och det var trevligt,men idag far vi se vad vi hittar pa for ngt.



Ja det har med lakrits ar ju lite tt problem jag har en nodpase som jag hittade igar-men den msate jag ju spara till de allra varsta stunderna :-) Melwin har en lordagsgodispase med sig och dar han gott och blandad sa da kan jag ta ut nagra svarta fran den for de ar han inte sa fortjusta i men han borjar ocksa bli en lakrits alskare hahha precis som mor och far!



Na nu skall jag ta fram klader till barnen och in i duschen for att ta detroit aventyren med storm idga-sjalv ar jag sugen pa att ga till en lekplats.


Ja Camilla visst ar har avgaser alla kar bil-man ser typ ingen som gar!

Nu bor ju inte familjen mitt i city utan typ somvi sjalva gor och  ni som bor pa lindeborg gor. Ett valdigt trevligt villa omrade.

Visst jag trivs valdigt bra har i staterna men jag vet ocksa vad det ar for land hur det fungerar,nu har borsen rasat ocksa sa nu vet ingen vad som hander har!

Sa borta bra men hemma bast!


ar det bara camilla som laser bloggen !! :-)

skojar litta!
skot nu om er!

Kommentarer
My

Nej vi är nog många som följer bloggen.

Nyfikna som vi svenskar är.

MVH My

2008-09-30 15:00:56
Petra

Nej jag läser också den!!

2008-09-30 15:35:43
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0