Livet i usa!!!!

Jag trivs riktigt bra har med familj och allt,Melwin har jatte kul med sina kusiner.Han pratar till och medlite engelska nu,det ar sa haftigt att se hur barn med olika sprak lyckas kommunicera med varandra.

Sa faktiskt sa langtar jag inte hem,jag har det bra har,visst man saknar lite lakrits och kanske lite mindra ac,malcolm blev dalig redan pa flyget och ar fortfarande ganska dalig med sin andning vilket innebar,att han har svart att sova pa natterna,men men det slapper nog snart,har ar ju sommar vader i allafall 2 dagar till sa vi ar ute mycket,Melwins nya idol ar hans farbror,han gar helst inte tsnas utan honom, i amerika heter han ju harley men vi kallar honom for Micke,men melwin envisas med att kalla honom for Nicke sa det ar hans nya namn hahahahah

Vi har det sa bra har familjen ar underbar,man kanner sig sa valkommen och imorgon ar det dags for en girlsday!!!! i can`t wait!!! har finns ej jatte stor galleria som typ om man skulle satt ihop nagra maobilia med nagra triangelar_jag tror inte ni fattar hur stort och mycket allt ar har for jag fattar fortfarande inte!!!!! affarer som har oppet dygnet runt,de flesta affarer stanger vid typ 21.30- helst sansost,igar var jag lite po denna gallerian med min man och Nicke ahahaha,fick shoppat lite sarah jessica parker klader till kanon priser-hon har verkligen fina klader.

men men nu ar kl 6.32 har po morgonen sa nu skall jag fixa lite frukost till malcolm. ha en helt underbar dag for det skall vi ha idag skall vi po zoo- sa jag far se om jag lagger in nagra bilder fran det idag.


Ha en bra dag alla som fortjanar det!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0