måndag

Dagen började bra,blev sämre efter ca 1 timme Melwin skulle till dagi-är som sagt väldigt trotsig just nu,men just dessa sakerna brukar vi inte bråka om-kläderna som han redan hade på sig slet han av-jag lät honom väöja egna kläder-då blev det fel det också-fick ringa dagis och säga att vi blev sena så de inte skulle gå utan Melwin ngn stans. Morgan skulle skjutsas till flyget Malcolm skulle det lagas mat till och han skulle hinna äta också.

Hade bilen idag i och jag skulle skjutsa Morgan till flyget han skall till stockholm och dalarna denna veckan. Så för att få på Melwin nya kläder få han  lugn,förklara att man inte gör så som han precis gjorde säga förlåt ja hela radängan-så tog det oss 50 min!!!

Då var jag rent slut,men Melwin kom till dagis vad duktig och hade jätte kul där, Morgan kom till flyget,jan kom hem till hans arbetskamrat och lämnade morgans Dalarna packning,sedan hem med Malcolm,städade lite,hämtade Melwin på dagis,han började givetvis trotsa mig direkt men det gick över snabbt denna gången för jag satte mig på marken utanför dagis dörren tills han hade valt att göra som jag sade,Gud vad förädrarna tittade men det skiter jag ett stort stycke i,fröknarna hejade i allafall på.

Sedan lugnade sig allt,vi gick hem och lekte alla ,fixade mat,lekte med lera,titta på bolibompa,undertiden nattade jag Malcolm han sov 18.25-vaknar till efter en timme precis som Melwin gjorde och har som en mardröm-verkar vara innan han gå in i djupsömnen men idag tog det max 10 min så var han lugn igen och då somnade Melwin också för jag stod och sjöng visor så de skulle bli lugna.

Nu står jag här,skall vika tvätt idag IGEN!

diska,se om jag orkar titta på CSI idag-har inte gjort det på länge,sedan imorgon skall jag faktiskt köra bil,efter att ha lämnat Melwin på dagis så beger jag mig till kära E i Hököpinge och bara har en lugn dag.

Nu är köket urstädat så det är jätte skönt,sedan att det ser ut som kriget på golvet när barnen lekt det är en annan sak -men barn måste få vara barn - men skåp och allt är klinikt rena nu.

Ger mig nog på sovrummet imorgon-har en sortera väska att ta itu med.

Ha en riktigt trevlig kväll,nu önskar jag att jag hade haft pepsi och godis,men det får bli ett projekt för morgondagen det-adjöken fröken!!

Har ju vatten,mjölk och massor av glass-ni kan ju läsa på min mans blogg hur det gick till när vi skulle ha glass!!


Morgan ha det gott min älskling så ses vi snart,då kommer du hem med nya friska krafter och ideer,ha det riktigt kul ikväll!! Älskar dig,side by side we live our lifes

Kommentarer
Snusan

Gud va du håller på...du kommer städa ihjäl dig en dag. Du får träna upp Mogge lite bättre.

2008-09-02 13:17:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0