onsdag

Ja idag har det varit jobbigt väder för Malcolm och hans astma så vi fick bli inne idag. allt har gått bra idag-lite mer trots från Melwins sida när vi skulle vara inne-som sagt han älskar ju vara ute.
Nu är min man och shoppar,jag har diskat,och vi har mängder med tvätt i källaren som håller på att tättas men det kommer ju aldrig bli torrt idag-Malcolm har börjat gå över till stl 74,så jag var och shoppade i källaren efter lite arvegods och fann en hel del-som jag nu tvättar. Folk får tycka vad de vill men jag hatar tumla kläder,så det enda jag tumlar är vissa underkläder och strumpor,mina barnskläder har aldrig blivit tumlade-så ja det tar lite tid att få dem torra men de håller längre vill jag tro.

Hur som helt så fick jag se vad jag hade till Malcolm och det är ju ra att ha inventerat nu innan vi åker till staterna och skall shoppa järnet där .-)

Nästa vecka så skall jag bege mig med barnkläder till second hand butiken-pallar inte sälja mer på tradera nu,ä ganska mycket jobb med det,vissa enstaka plagg so´m man vet att man får mer betalt för osv är bara roligt men nu åker det iväg till secondhand det som ej skall behållas har inte plats med allt här hemma.

Och idag är det ganska exakt 2 veckor tills vi far-vi längtar så-kanske inte för den långa resan men för att få komma här ifrån.

Nu tror jag min man kommer strax med min pepsi och lite frukt osv,han skall sova borta imorgon-så han fick snällt shoppa lite nödvändigheter till oss här hemma.

På fredag är det kalas som gäller efter dagis,och på lördag fotografering-måste ut imorgon och köpa present samt syskonmatchande kläder-Melwins kläder är klara så nu skall jag hitta matchande till lillebror.

Så det är mycket som skall hinnas med imorgon när Melle är på dagis. Men men nu tänker jag och min förvärkta kropp vänta på min pepsi för att sedan gå ner i källaren igen till min trogna tvätt!!!

Jo en sak till-som en del av er vet och som alla nu kommer att få veta är ju att jag har en del cellförändringar i underlivet så jag var på ny provtagning idag så får vi se vad den visar-håll tummarna e ni goa!


Mindre kul inlägg kanske men men inbland är inte livet så kul och ibland är inte vardagen mer intressant faktiskt! men vet ni vad ibalnd eller som oftast är det skitkul


Kommentarer
milla

hej gumman oj då, får hålla alla två tummar för dig hör av dig när du får veta mer. kram

2008-09-10 21:17:23
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0