pa upptacktsfard

Japp det var jag och Morgan med vara barn idag,vi tog barnen i var sin vagn och fick en vagbeskrivning av Morgans bror till babies 'r' us och lite sant,vi kande att vi behovde rora pa oss bada tva ar vana att ga promenader varje dag och det ar barnen ocksa,sedan sa kan det vara skont att gora nagonting sjalv ocksa sa familjen vi ar hos far vara lite sjalva-det ar viktigt for bada familjerna, jag har precis nattat Malcolm och klockan ar 19 har nu violket innebar typ mitt i natten hos er i sverige!!


Melwin sitter och ater kvallsmat och dackar nog snart!
Igar hande det som jag misstankte skulle handa - mitt lakrits sug kom-de har inget har!!!!!!!!!jag visste detta men glomde kopa till mig sjalv utan vi kopte bara till familjen. och detta har resulterat i huvudvark och viss irritation fran min sida - sa ja efter 5 dagar utan lakrits sa kan man kalla mig beroende!!!!!!! efter som suget ar ganska starkt!!!
Tur att det finns pepsi i allafall hihihi

Jo jag var ju och shoppade igar och idag gick vi till en halloween butik och jag hittat sa haftiga saker som jag kande vara ngt att ta hem som jag skall ha pa min halloween fest!

Na nu skall det fixas lite har-men alla ni som laser kan val skriva nagon rolig kommentar hade varit kul att veta vem som laser och hur livet ar i sverige nufortiden!!


Skot om er!!!

Kommentarer
camilla

hej fam. wallen nu e kl09:30 här i höstkalla sverige. självklart att jag följer er tid i usa. önskade lite bilder, nyfiken som man är. är allt tio ggr så mycket mer än i lilla sverige.hur e det med alla avgaser och miljön?!

Lakrislouise, sköt om dig kramar milla

2008-09-30 09:26:26
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0