Sondag!!!

Ja vi vi far ga tillbaka till zoo en annan dag vi var dar i typ 4 timmar igar och vi ahnn bara med halften sa stort ar det sa vi skall dit en annan dag igen! ungarna tyckte det var sa roligt ja och vi ocksa.
malcolm hade antligen en bra natt!! andningen ar lite battre sa det ar skont!!

Nu idag sa skall vi ga i kyrkan,jatte kul for barn dar ocksa sa Holly typ som en inne lekplats,sedan skall jag och Holly ga pa shoppingtur!! det skall bli kul,dels for att ga sjalv med Holly och prata med henne ensam,och dels for att kunna titta i lugn och ro till sig sjalv och ja jag maste titta till barnen ocksa ju -hihi

Just nu leker barnen med lera och malcolm vilar sig,sa jag har plockat undan lite och organiserat-sa ja jag ar samma Louise i amerika ocksa hahaha


Na vet ni vad nu sa skall jag packa skotvaskan sa den ar klar tills vi skall sticka.

Hoppas att ni dar  hemma i det avlanga landet far en bra sondag

Och ni som hade tjejmiddag-det verkar som om ni hade kul!!

Jo jag maste beratta en sak till ju...igar var jag typ i himmelriket efter zoo

Vi akte till en glass affar,dar valde man vilken smak man ville ha sa blandade de pa plats,och man fick det ijattestora kexbagare med olika sorterschoklad och strossel pa,skit gott,jag valde smken med cheescake,sa det var cheesecake bitar i glassen samt blabar och jordgubbsbitar-det var saaaaaaaa gooooooot!!!!

Jag kommer sakna mycket har i amerika det marker jag redan fast vi bara varit har sedan i onsdags!!!
men jag kanner mig hemma har-familjen ar sa bra!!


na nu blir det hejda for idag!!!






 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0