stegräknare

Jag fick min mans gamla :-) de e skitbra-man kan säga som så att hade jag tävlat med Morgans jobb hade jag nog vunnit bara idag sedan 07.00 har jag gått 9425 steg-och dagen är bara börjad.

Fick en fråga varför jag går med stegräknare
bantar du? - nä!
vill du hålla koll på din vikt - javisst men det är inte riktigt min grej liksom har ganska dålig karaktär när det kommer till godis etc

varför har du den då? jo för det är ganska kul att se hur mycket man går på en dag när man "bara"går hemma med barnen :-)

Min bror har nyss varit här lånade lite karaffer till ett bröllop-de vi hade på vårat:-)
sedan kommer pappa och jag skall klippa honom.
Sedan är det dax att hämta Melwin igen-sista dagis dagen idag och idag gick det jätte bra att lämna han bara sprang iväg-men givetvis då får han inte vara där mer denna veckan utan måste vänta tills torsdag nästa vecka-korkade jävla system rent ut sagt! Nu är jag ingen sådan förälder som vill ha mitt barn där heltid för jag går hemma med det andra men jag hade gärna ändrat dagarna lite etc


men hur som helst är det ca 30 minuter sedan jag började skriva nu har pappa varit här och blivit klippt,posten kom med foto på barnen så nu skall jag välja ut vilka jag skall ha och vilket som skall skicka tillbaka har liksom inte råd att köpa kort för 1300:- det är mycket pengar sedan skall de till fotografen nästa helg också den vanliga fotografen så då blir det finfina kort då också fast på cd så då kan man själv välja vilka man vill framkalla samt i våran egen takt!

då var det bara 20 dagar kvar tills vi far till amerika - gud nästan så jag börjar bli nervös :-)

Men men det är bara smådetaljer kvar som skall fixas måste ha lite klartecken från wallenarna i amerika om vissa saker och lite som måste fixas här hemma också.

Min man är ju som sagt borta-jag saknar honom jätte mycket idag,någon att bråka och bli sur på,be honom ta papperinsamlingen ja allt det där liksom - men samtidigt ringa och berätta saker för som har hänt,någon som kan ge mig råd,för det är ju faktiskt så att ingen annan känner mig så väl som min älskade man-och allt det jag skrev ovanstående kanske inte är ngt att direkt längta efter nä men när man har en sådan som min man att få göra dessa sakerna med utan att allt bara skall raseras så är man glad.Och idag saknar jag honom innerligt,jag vill höra honom komma hem vid 16.30tiden ,äta med oss höra barnen som blir så glada när han kommer hem-höra skratten på vårat barnrum när vi alla sitter och leker och har det kul. Nu är det ingen här hemma som kommenterar mina fisar,ingen som kör torra skämt ingenting!! Bara Melwin som kommer med lite roliga kommentarer då och då eller hittar på tokiga saker som man bara skrattar åt!

Men men på fredag kommer han hem mannen jag valde att dela mitt liv med för 1½ år sedan,han som älskar mig i nöd och lust-känns nästan som om det blir lite bröllopsfilms tittande ikväll i min ensamhet! Morgan jag älskar daj!!!

Ha en underbar dag alla

stegen är nu kl 12.05 uppe i 9653-ganska bra tycker jag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0