Tisdag

Ja då var denna dagen snart gången-fy vad ´tiden går fort när man har kul. Var hos min älskade nyfunna väninna idag Ellinor i Hököpinge-en helt underbar person som jag finner en närhet till,tillit! Som sagt var där hela dagen från det att Melwin blev lämnad på dagis tills han skulle bli hämtad,så då körde jag hem bilen,bytte vagn till syskonvagnen,gick till dagis,hem med pågarna ,gav Malcolm gröt,lekte lite,lagade mat till mig och Melwin,lekte lite till,Bolibompa kl 18,då fick Malcolm sina sista mediciner,sedan sin ersättning han sov 18.25-och har än så länge inte drömt någonting så det kanske är bättre drömmar idag :-)

Melwin gick precis och la sig och jag tror att han sover.

Susan det är lugnt,jag gör bara vad jag orkar jag blir mer stressad om jag inte får göra det.
Idag skall det diskas som vanligt-alltså jag älskar diskmaskiner!! Sedan tor jag nog att jag dammsuger lite och sedan bara slappar, imorgon kommer min älskade bror från HBG hit och skall låna lite saker till sin svågers bröllop,tar en fika,sedan kommer pappa efter jobb då skall jag klippa honom,sedan är det em och det är iväg att hämta Melwin på dagis igen sedan är det inte mer dagis denna veckan,inte förrens nästa vecka torsdag och fredag-knäppa tider men som sagt inte vi som bestämmer!!

På torsdag får jag se vad vi hittar på,museet är alltid kul men då får man inte ha sin egen vagn med sig,ej heller får man ta vagnen med sig in på 4h gården. Så jag får se vad jag gör,jag har ju bilen denna veckan och när jag har det brukar vi ta oss en tur till skånesdjurpark-men jag får se hur jag gör. Ngn lekplats blir det iallafall-sedan på fredag kommer min älskade man hem-saknar honom redan barnen också-men men det är bara nyttigt det med att känna saknad.

Nä nu skall det göras litte nytta här hemma innan jag slocknar framför dumburken :-)
Har ej fått tag i varken pepsi eller godis idag så jag kan säga att jag har ganska mycket abstinens efter det just nu!!

Ha en bra kväll alla

Camilla fy vad skönt det var att få veta att allt är lugnt!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0