Torsdag

6 dagar kvar nu!!

Och idag har jag värk,inte bara vanlig värk utan även träningsvärk-var på friskis igår och tränade en timme-det som jag trodde skulle vara ett vanligt baspass var också ett baspass fast styrka!!!! Jag har inte tränat ordentligt på det viset sedan jag fick Melwin..........så ja när det var tanter på 70 där som gjorde armhävningar med en dans kämpade man för fullt själv. Men men skönt och kul var det.

Känner att dels är det viktigt att röra på sig,kortet är betalt sedan länge så det måste ju nyttjas,samt att det är lite min "chans" att komma hemifrån själv lite-känns som om jag behöver det nu när jag varit hemma i så många år.

Nu idag så har jag fått tömma skafferiet IGEN!!! MKBs snickare skall komma hit och laga det äntligen-skall försöka få tvättetid tills ikväll den där högen växer sig hög väldigt snabbt har jag märkt nu när jag inte har maskin hemma längre.

Hur som helst så funderar jag fortfarande mycket på mina vänner som fn har det lite tufft - jag hoppas så att allt löser sig till det bästa!

Idag skall jag spendera dagen med mina 2 barn-kanske gå till bibliotket får se när snickaren är färdig här hemma.
<treåringen tänkte jag antingen skulptera med lera idag när lillebror vilar om vi fortfarande är inne då vill säga eller måla lite konstverk. vi får se vad det blir av oss idag-är ganska seg idag måste jag erkänna!!

Adjöken

Kommentarer
Snusan

Ha nu en riktigt skön semster och passa på och vila dig lite. Det ska jag göra :-)

2008-09-18 13:39:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0