underbara fredag!!

Ja faktiskt,jag och Malcolm har sovit dåligt inatt,han har väldiga beskymmer med luftrören-men det går väl över det med,Morgan sov borta inatt men kommer hem idag och då skall vi på kalas-har fixat paket och allt,det blir mcdonalds innan kalaset-Melwin =glad!

Ja idag är här mycket att dammsuga fast jag dammsög igår,Melwin skulle själv ta av sig skorna vilket ju är ba,men som sagt halva dgis samdlådan satt i skorna och nu på hallgolvet och resten i hans hår haha-men men han blev tvättad och skrubbad igår,får se vad jag orkar sen,jag känner att jag nog får vila lite när Malcolm vilar så kroppen inte lägger av igen -vilket den gör när jag sover för lite=migrän,kräkningar ja allt sådant trevligt.

Imorgon skall pågarna fotas-har hittat matchande kläder så de kommer bli så fina-men de är ju det sötaste som finns!!
Fast Melwin kan vara väldigt trotsig är han min godaste goding-imorse hann han precis öppna ögonen så säger han Mamma jag älskar dig och Malcolm! Då blir man så lycklig och känner att man är världens bästa MAMMA!

Jag läser lite bloggar här och var uppåt 10-15 st men ibland måste jag säga att jag undrar varför vissa människor skriver vissa saker-varför vill man att allt och alla skall veta vissa saker,jag började genast att tänka på mig själv för jag bloggar ju och jag skriver en del "intima"saker,men jag tänker mig väldigt noga för innan jag gör det. Jag tänker först vill jag att allt och alla skall veta detta,vill jag ha kommentarer på detta,kan det drabba mer än mig???


Jag har ju fått veta att jag har en del yngre läsare så jag har väl börjat tänka mig för lite grann på vissa saker jag skriver-kanske inte allt hela tiden för det kan man inte och skall man inte för mycket heller för då kan man ju likaväl sluta blogga liksom och skriva vanlig dagbok!Men vissa saker måste man tänka sig för om-just sådant som berör andra människor tycker jag.



Hur som helst Melle är på dagis idag gick bra att lämna idag igen-mycket ny personal faktiskt till det bättre för våran del,en ny fröken som är helt suverän-lite som jag haha-nä skämt och sido,hon är pedagogisk på ett bra sätt,inte överdriven och låter barnen vara barn,egna små individer. Hon verkar också vara en väldigt rolig människa-en festlig typ helt enkelt ,som jag !!



Jo det skall ni veta idag har jag självförtroende idag e jag på G fast jag e asetrött!! Samtidigt känns det som om dagen kommer innehålla en del konflikter kanske därför jag tar på mig försvara Louise med familj dräkten idag- för idag e jag cool skit cool!!


Hahaha låter som om jag e lite för speedad av pepsi men skit i det!!!




Kommentarer
Josefin

Hoppas att du fick en underbar fredag!

Läste om dina cellförändringar, det går säkert bra med dem, var glad att de hittat dem redan nu!!

Ha en underbar helg med din familj!

Kram Josefin

2008-09-13 09:11:45
URL: http://www.villabarnsambo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0