en ny dag en ny månad!

tycker jag det är jätte kul? Nä!

jag e inte på g just nu-det är ngt sdom inte känns bra-det är ngt som gör att jag går med en orolig känsla i magen.
men en rolig sak är att min 3½ åring som beter sig lite som mig när jag var 14 känns det som fick sin fina stora cykel igår-han är så duktig på att cykla. Han har även en läkartid idag och det är ju så iblnad och speciellt som förälder att man känner på sig när något är fel-och det känns så denna gången,det känns inte bra alls.

Men hur som helst så får man lita på att läkarna vet bäst när det gäller ens barn i detta läget.

Idag är det jobb igen-kul! Fick en sådan fin komplimang och bekräftelse igår som gjorde att jag kommer försökan ta ett steg längre i min sk karriär.

Har jag då blivit kvinnan jag beskrev för ngn månad sedan, flickan i reklamen som har tagit charmexamen-nej har inga papper på det men charmig det är jag,jag har inte det perfekta håret då ajg måste låta det växa,men jag har snygga kläder,fin familj,och jag har ett hjärta större än många andras.


Jag har ingen riktig vårkänsla än men jag känner att den är på g.  Solen e här och på em värmer den gott. Jag saknar brösarp min själ behöver finna ro-jag behöver samla kraft,finna svar,längtar så till v 30 då är det semester.


Jag har bara en fråga till "er" kommer vi någon gång bli samla alla-känna glädje inga irritationer,kommer det ngn gång bara att vara vi och ha lika kul som vi hade för ca 20 år sedan vad jag kan minnas? tyvärr så är jag en realist menäven en drömmare-jag önskar så att det hade blivit på detta viset men jag är tydligen den enda-så mitt svar blir nej-våra grupperingar kommer att kvarstå och jag får ta ansvaret-men vet ni-jag är ganska less på det!

Kommentarer
Linda

Pussar och kramar till dig!!!!!! Svägerska LInda som gärna myser en kväll... du och jag

2009-04-02 17:08:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0