fredag du underbara dag!

Ja man jobbar!
men om ni såg en kvuinna i högre 20 årsåldern på väg mot Lindeborg i Morse på en röd cykel utan växlar-halvt döende så var det med all säkerhet jag!!!

men jag cyklade-de andra i familjen ville ha bilen och jag behövde nog lite mer frisk luft och motion!

hur som haver efter jobb idag kommer min fam och häntar mig-vi skall hem till en av Morgans lite nyare arbetskamrater-skall bli trevligt. sedan skall vi hem-och jag skall fortsätta min sortering av saker som jag alltid håller på med känns det som.

Morgan är ju hemma med barnen och han ville också bli omnämnd lite mer i min blogg fast han nästan aldrig läser den - säger han i allafall.

Jo han är hemma,han är jätte duktig,har blivit en mästare på att laga god mat och barnen tycker det är kul när pappam är hemma-fast Melwin ibland ber honom gå på jobb så mamma kan vara hemma istället!

sedan har Morgan coskå insett hur mycket det är att göra när man går hemma och båda barnen är hemma-att det inte är ngt latte liv som han trodde för jag träffar en underbar väninna E kanske 1 gångni månaden och vi gör stan och leker lattemammor!  ;-)  Men hur som haver börjar han bli en riktig stjärna-och har faktiskt kul undertiden.

Själv går snart min tid på Fosieborg mot sitt slut-v 27 är det jag som går på f-ledighet och semster!

Sedan har malcolm kommit in på utedagis han med-dock tyvärr inte samma som sin bror vilket vi trorhade varit bäst för honom-han vill gärna vara där Melwin är.men men vi får se hur länge vi bor kvar här i råtthålet!!!

talade med min underbara väninna E i telefon en bra stund igår- E du är för go-du är en sådan människa som får en att bli glad efter en pratstund med dig-får en att bli lugn igen.Jag är så glad att vi fann varandra mitt i allt det "onda".

ha det nu så jävla bra så höres vi snart en annan dag!



Kommentarer
Petra

Å jag ändrar hans ålder på en gång...

Ja de hade matchande kläder. Malcom en mys dräck på sig. Och Melvin Svarta byxor och Thomas tåg munkjacka.



De är så söta dina söner! Lik sin mamma!!!

2009-04-17 11:59:12
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0