Fredag underbara fredag-vad skönt att du kom på en torsdag!

Idag fick jag vara lat och ta bilen till jobb-men jag är rent slut-fattar inte vad det är med mig-helt av banan!

Idag slutar man som tur är tidigt-sedan ska vi på kalas hos farbror Danne,sedan imorgon skall det demomstreras,óch massa annat är bokat alla dagar denna lång ledighet-som vanligt fullt upp hos familjen wallén!

Jag är så trött så jag orkar inte ens skriva här mer just nu-ha det så bra

en styrke kram till alla er som behöver det-inklusive mig själv idag!

Det får bli en tur till ica snart ,köpa en pepsi och ferraribilar-sedan vaknar man till liv

Kommentarer
Petra

Är det du som skrivit att jag glömt något i min handlingslista???



2009-04-30 11:15:04
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0