hmm ganska svullen!

Ja jag är ganska svullen och börjar tveka ganska rejält att detta går över av sig själv. När de på jobb trodde jag hade lagt på mig lite - då är man svullen!n men som sagt en skönhet klär ju i allt.

Idag är dagen som jag hoppas så enormt på för idag känns det så rätt! mäklaren kontaktar oss i em-skall med stor förhoppning titta på ett hus ikväll i underbara BARA.det perfekta läget-perfekta priset-perfekta tiden.Nu skall vi bara hoppas att huset är så perfekt som vi vill ha det också.


sedan är jag inte helt säker att det blir en poker runda ikväll undrar om det var sista gången för säsongen förra veckan ngn som vet?
Idag kan det kvitta-är på bra humör än så länge ändå ;-)

Kom till jobb nyss-ser mindre trevlig ut på ena kinden,skall bli hämtad av en kollega vid 11.30-då det skall lunchas och snackas skit uppe i stan för att sedan gå på utbildning på stadshuset i några timmar - en riktig glasse dag-de är få men väl unnade anser jag.

Håll nu tummarna att underbara BARA huset är så underbart som vi vill ha det-att vi kan få det vi så länge sökt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0