ledsen

Ja det blev jag faktiskt igår ,därav inget bloggande. Desperata hemmafruar ersattes av HOCKEY-kan det bli mer idiotiskt?

Hur som helst så städade jag lite istället,men innan detta så tittade på som sagt på hus.Väldigt fint,väldigt,fräsch,väldigt bra,inflyttningsbart och allt.men det fanns en del minus också så nej vi kommer inte nappa på detta,utan letar vidare.Dessutom gillade jag inte mäklaren heller.

Idag är det onsdag-känns skötn att veckan börjar lida mot helg,har en rygg som strejkar totalt,då är det skönt att vara ledig och göra vad man vill med familjen.men jag har bokat upp oss mycket ändå :-)

Idag lutar det nog åt att Melwin skall åka till en tågaffär och köpa ett tåg för sina samlade pengar,dessa tåg,han kan snart öppna ett museeum:-)

Sedan skall det påskpyntas hemma idag-är det påsk så är det. ;-)

En annan kul grej är att Malcolm har fått dagis plats-även på stock och sten-och med stor förhoppning så blir det på samma avdelning som Melwin eller den ansultande så det är skönt. så i augusti/september skall gossen börja bli stor.

Nä nu skall jag göra lite nytta tänkte jag.
sköt om er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0