lördag hela dagen kan det bli bättre

Japp var på en trevlig tjejmiddag igår.alltid mysigt.

Idag e  det varmt och sol,inviger mina nya balkongmöbler,tänkte ta en kaffe med dooleys men såg att dooleysen var slut,inget baileys heller så då sket jag i kaffet också :-)

Hur som helst så är det bestämt även om jag varit anti svedala innan så tänker jag och Morgan titta på et hus där i veckan som faktiskt jag hittat. Finns utedagis i en by utanför.

Sedan så mår jag som sagt inte så bra och detta för att jag vantrivs väldigt mycket här -då menar jag väldigt mycket!!!

Men men efter regn kommer solsken.......så nu skall det tittas hus för fullt och vem vet kanske har vi tur att det dyker upp drömhuset i Bara.vem vet!!!

Idag skall jag bara njuta av solen på balkongen nu när Morgan och Melwin är på teater och Malcolm sover,sedan kommer bröderna B och skall sova här-först skulle vi träffa P och J men vi tar det till påsk istället. Sedan skall det även tvättas idag så det blir fullrulle,men ändå i ett lugnt tempo.

Så ser min dag ut................men nu kallar solen och våren på mig även min fina "nya"balkong,skall köpa lite nya påskliljor idag också sedan är allt tiptop där ute i allafall :-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0