om jag dör.....

vill jag inte till himmelen jag vill hellre till österlen...............det är där jag finner ro.

En ny dag-nya friska vindar-nya möjligheter.

Jag bloggade inte igår-konstigt eller hur för tisdagen är ju min heliga bloggar dag-men inspirationen var helt enkelt inte där-sedan var det dubbelavsnitt med mina underbara vänner på wisteria lane-jag skarttade och grät om vartannat.

Som jag nämnt tisigare är jag inte riktigt nöjd´-inte riktigt 100%-känner mig tom och orkeslös-men det löser sig väl alltid som jag brukar säga till alla ndra som tycker det mesta är jobbigt.

I söndags var jag hos min fina storebror J-vi bokade in en mysig dag på Bakken-den 22 april-tog semster på fredagen så man bli ju långledig - underbart!
alla barnen skall med-som vanligt inte alla syskonen men jag och min bror räcker länge :-)

satt och funderade på när vi skulle till Brösarp i år och nu är det bara 14veckor kvar-helt underbart-14 veckor tills man får komma hem till friheten.

bokade även en tid med banken igår blir av om ca 1½ vecka-sedan så skall en mäklare kontakta oss idag om ett annat objekt i underbara BARA.

men nu har jag lite att ta itu med här.

Sköt om er och lämna gärna ngt avtryck

Kommentarer
Anonym

Låter roligt med bakken, letar ni hus i Bara?

Spännande!!!

Ha en bra vecka..



Kram Josefin

2009-04-16 16:37:21
milla

hallo alla har nog sina tider då man når 80% av sin ork. jag vet själv just nu har man sina tankar till så många frågor. ja du vet vad jag menar:)

jaså det blir kankse bara ändå. har mannen gett vika kram

2009-04-16 20:37:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0