"Random läsare"

En som kallar sig för Random Läsare har kommenterat mina inlägg och jag tänker inte publicera detta-läser man enbart bloggar för att kommentera folks stavningar och grammatik är det ngt som inte stämmer-bättre att du låter bli att läsa min blogg i såfall.


Idag var jag och familjen/släkten på 80 års fest-trevligt!
Sedan så skulle jag öra min man till underbara Bara på herrmiddag,lyckades ta upp både mig själv och barnen på egen hand*duktig*!

Sedan imorgon är det dax för snygga jag att sitta hårmodell-ska bli riktigt spännande-får se om ni känner igen mig efter det.

Nu skall jag bara lata mig framför tvn innan jag skall in i duschen och tvätta håret inför imorgon sedan kallar sängen på mig i tid idag skall sitta ca 7 timmar imorgon på frisörsalongen.....


ha det bäst alla- skriver mer och lägger in bilder efter imorgon..........idag är det nog bäst att jag inte yttrar mig mer om omvärlden

Kommentarer
Linda

Usch ja, språkpoliser finns det ju tyvärr, men det är inget att bry sig om. PÅ en blogg är det u innehållet som har betydelse och allra mest för en själv i alla fall i både ditt och mitt fall. Fortsätt du som du brukar...



Ha en mysig ensamkväll! Kram Linda

2009-04-18 21:08:12
URL: http://lindaberggrensson.bloggagratis.se
Petra

Håller med föregående talare...

2009-04-22 13:19:08
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0