snart e det tisdag!!!

Då e det bloggar dag:-)

Men tänkte göra det idag också,idag skall Morgan göra lite romantik här hemma,så idag tänker jag inte försöka träna på crosstrainern-ryggen strejkar en aning,tänker ej heller wiifitta.

Men imorgon är en underbar dag,tror det blir strålande sol,med lunch i solen,skal titta på hus i Svidala,sedan så skall jag iväg på tjejkväll med bla en väninna som heter Bree,efter detta skall ajg träna tänkte jag.Hinner inte iväg till friskis så nu blir det träning hemma när barnen somnat.

sedan är det onsdag......inget mer att säga om det mer än LILL LÖRDAG!

Torsdag,slutar lite tidigare,Cia och Alice kommer hit och påskpysslar .-)

Fredag hem till Pson och Jojjan och busa och ha det kul

Lördag-tror nog vi skall träffa svärmor

Söndag hem till min största bror-saknar dig :-)

Måndag-första hemma matchen för MFF

Sedan är det jobb igen .....så går hela veckan alla dagar och år,jag går med min lie och jag plöjer och sår ..............men så är det,snart är det sommar sommar sommar,med dans i folketspark.............'

Men men ikväll finner ni mig med en tjock tröja och filt på balkongen med levande ljus med min man och äter nachos tallrik.

Kommentarer
alexandra



ja, lakritspuck är ju faktiskt skitgod den med!



2009-04-07 12:29:56
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0